زهرا جونمزهرا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

کودکانه های کودک من

ما برگشتیم

1393/1/13 19:39
442 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ما برگشتیم

اول به دوستانی که التماس دعا داشتن سلامشون رو به آقا رسوندم و دعاشون کردم بعدش دوباره از آقا میخوام که زودی دعوتم کنه و همه اونایی که دوست دارن برن دعوت بشن

ساااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللللللللللل نوووووووووووووووووووو مباااارکککککککککککککککک

با تاخییررررررررررررررررررررررر اخه تو مسافرت وقت نشد آپ بشیم خیلی صفا داشت با اینکه دوبار بیشتر نتونستیم بریم حرم ولی روز آخر تونستم یه دل سیر با اقا درددل کنم ضریحشو بغل کنم بوسش کنم مسافرت به مشهد برام سخت بود آخه بنابه دلائلیییییییییییییییی که نمیتونم بنویسم ولی ارزید به آخرین روزش و وداع با امام رضا از امام رضا می خوام مشکلات همه رو حل کنه و به همه کمک کنه       به من هم کمک کنه

یا امام رضا نمیدونم کجای کارم اشتباهه  کمکم کن تا این مشکلاتی که تو سفرم داشتم دیگه نداشته باشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان حدیث
15 فروردین 93 17:08
سلام عزیزم زیارت قبول سال نو مبارک
زهره مامانی زهرا
پاسخ
سلام ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک