زهرا جونمزهرا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

کودکانه های کودک من

یا فاطمه زهرا

1393/1/14 10:37
461 بازدید
اشتراک گذاری

بی بی جون دلم میخواد خودم برات چند خطی روضه بخونم

بی بی جون داری میری پس مولام علی چیکار کنه بعد تو این بچه ها بی مادری چه کار کنن  بی بی جون زینب تو خیلی کوچیکه واسه مادری حقش نیست تو کودکی بی مادر بشه این دختری اخه این بچه ها چه گناهی کردن که باید تو خونه بی خورشید بمونن اخه مولام بعد تو تا کی باید خونه نشین بشه خیلی سخته بی همراز هم صحبت بودن خیلی سخته صبح پاشی ببینی مامان خونه نیست موهاتو شونه کنه بگه حسنم حسینم زینبم کلثومم میوه های دلم بیان غذایی بخورین بیاین بریم مسجد ..........

بی بی جون چطور تونستی پهلوی شکسته ات رو مخفی کنی بی بی جون میدونم درد امانت رو بریده بود چقدر قوی بودی که اخ هم نگفتی

آخه بی بی جون دلم ترکید بنده بد خدام روسیام ولم نکن ازون گوشه چشمات که زباله نگاه میکنی به منم نگاه کن ازون مهتاب وجودت یکمی برمن بتاب خیلی محتاجم که دستم رو بگیری از این منجلاب دنیا نجاتم بدی کمک کن که این زیبایی ها در نظرم زشت جلوه کنن

یا امام زمان به حق مادر پهلو شکسته ات از ما شیعه های رو سیاه راضی باش و ضمانت ما رو پیش خداوند مهربانمون بکن

و در آخر از دخترم میخوام میدونم بزرگ شدی یه سری به این وبلاگ میزنی دلم میخواد مانند اسمت زهرا گونه رفتار کنی از بی بند و باری ها دوری کنی حتی اگه زمونه تو با الان ما فرق کرد حتی اگر در سرزمین کفار بودی اصالت و شیعه زهرا بودنت رو فراموش نکن تو ایام عزاداری ها چه تو محرم فاطمیه شبای قدر و ...... مثل همه شیعه ها قدر بون از این ایام استفاده کن دعا بکن احترام این ایام رو حفظ کن از من مادر که معلوم نیست تا کی پیشت هستم این نصیحت ها رو گوش کن و از اهل بیت تو زندگیت کمک بگیر تا چراغ راهت باشن دخترم

پسندها (1)

نظرات (5)

انجمن و سایت نی نی پورتال
14 فروردین 93 11:48
انجمن و سایت نی نی پورتال در جهت ارتقاء سطح دانش شما مادران عزیز و بمنظور تربیت و نگهداری هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم تشکیل شده است. با حضور، فعالیت و نظرات سازنده خود ما را در جهت پیشبرد اهداف مان که خدمت به مادران ایران زمین است یاری رسانید. حضور شما گلباران www.niniportal.com www.niniportal.com/forum
مامان سید
16 فروردین 93 14:25
سلاااام. امیدوارم عزاداری هاتون قبول باشه... البته با این صفایی که شما روضه نوشتید, قطعاً قبوله!
زهره مامانی زهرا
پاسخ
سلام خوش اومدین به خونه مجازیمون ممنون خدا کنه عزاداری های شما هم قبول باشه بازم به ما سر بزنید با افتخار لینکتون کردم
مامانی
17 فروردین 93 14:47
عزاداریتان قبول التماس دعا بانو
زهره مامانی زهرا
پاسخ
ممنون
گل نرگس19
24 فروردین 93 12:53
سلام سلام خانم وبلاگ نازی داری خوب بیا به وبلاگ منم سر یزن و اگه مایل به تبادل لینکی خبرم کن خوش میشم منتظرتم بیا
زهره مامانی زهرا
پاسخ
سلام ممنونم نظر لطفتونه حتما باافتخار لینکتون کردم
گل نرگس19
25 فروردین 93 13:37
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگم اومدی و لینکم کردی ولی فک کنم ادرسو اشتباه زدی تو لینک این ادرسمه http://goolenarges19.blogfa.com
زهره مامانی زهرا
پاسخ
سلام خواهش میکنم الان درست شد