زهرا جونمزهرا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

کودکانه های کودک من

دختر لجبازه من

1393/2/8 17:47
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم هرچی بزرگتر میشی بهتر میفهمی بهتر درک میکنی و خیلی هم از قصد اذیتم میکنی یه روز وسط هفته من کلاسم تشکیل نشد و موندیم خونه مادرجون تا به مامانم تو کاراش کمک کنم اخه از وقتی که تو رو نگه میداره کلی از کارای خودش میزنه طفلی حالا تو هم یه روز که منو دیدی یه سره بهم چسبیدی نمیذاشتی تکون بخورم به هر چی که من توجه میکردم عکس العمل نشون دادی یه سره غر میزدی و بهانه میگرفتی اخه حساسیت فصلی داری و مریضی تقصیری هم نداری قربونت برم منم یه وقتی عصبانی میشدم و سرت داد میزدم و دعوات میکردم ولی سریع پشیمون شده و کلی منتت رو کشیدم عسلم امروز هم که گفتم بعد از ظهر کلاس ندارم ببرمت دکتر از صبح که از خونه مادرجون اومدیم یه سره بهم چسبیدی و دم دانشگام نذاشتی پیاده شم کلاس صبحم رو از دست دادم به خاطرت خیلی اذیتم کردی گلم الانم تازه بیدار شدی باباجی اومد دنبالت بردت پارک خوش بگذره

تازه تنبل خانم  یه چند روز که تعطیل بودم خواستم دوباره امتحان کنم و پوشکت رو ازت بگیرم ولی شما اصلا همکاری نکردی اخه من از دست تو چیکار کنم ها فندق من

پسندها (5)

نظرات (9)

مامان حدیث
10 اردیبهشت 93 0:39
سلام خواهری دیر به دیر میای؟! البته حق داری . امیدوارم زهرا جون هر چه زودتر خوب بشه . ایشالله خدا نعمت سلامتی را به همه بچه ها مخصوصا جوجه های ما بده.
زهره مامانی زهرا
پاسخ
سلام آجی جون وقت نمیکنم درسام، زهرا، خونه داری کلی کار دارم ممنون خدا کنه هیچ بچه ای مریض نشه
ننه علي
11 اردیبهشت 93 10:36
سلام عزیزم ببخشید من هرچی گشتم نظر خصوصی از شما ندیدم
گل نرگس19
22 اردیبهشت 93 22:24
واقعا خدا قوت عید مولوی و علوی بر شما فرخنده باد شاد باشید همیشه انشالله
زهره مامانی زهرا
پاسخ
بر شما هم مبارک
گل نرگس19
11 خرداد 93 20:40
سلام دوست عزیز ممنونم که همیشه به یاد ما هستی و بهمون سر میزنی من هم این ماه مبارک و اعیاد رو خدمت شما و خانواده محترمتون تبریک میگم امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
زهره مامانی زهرا
پاسخ
قربونت عزیزم
مامان حدیث
12 خرداد 93 16:14
سلام خواهری مدتیه پست جدید نذاشتی دلم برا زهرا جونم تنگ شده از طرف من اینا رو بذار رو لپش
زهره مامانی زهرا
پاسخ
آره عزیزم کلی عکس دارم و گفتنی وقت ندارم آپ کنم ممنون خاله جونی
گل نرگس19
22 خرداد 93 10:05
نیمه ی شعبان گل نرگس شکفت / چلچله از شادمانی شب نخفت آبشار یک لحظه آرام شد ، نریخت / تا که رازش با گل نرگس بگفت سرو حیران شد از آن فر و جلال / ماه فرو مانده در آن حسن جمال نیمه شعبان را به شما تبریک عرض می کنیم. *
مامان زهرا
12 مرداد 93 15:14
سلام مدتیه پست جدید نذاشتی دلم برای زهرا جون تنگیده
زهرا
15 مرداد 93 22:49
سلام وبلاگ خوب به روزی دارید لطفا به وبلاگ منم سر بزنید..
آریا و مامانی وبابایی
19 مرداد 93 12:21
پلک جهان می پرید دلش گواهی میداد اتفاقی می افتد اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمد تولدت مبارک