زهرا جونمزهرا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

کودکانه های کودک من

با کلی کار اومدم

1392/12/21 8:21
453 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم اگه خدا بخواد عید میریم پابوس آقا امام رضا قراره کل عید رو مهمون آقا باشیم خدا کنه مارو نندازه بیرون فعلا ما و باباجی اینا حاضر شدیم عمو اینا هنوز جواب قطعی ندادن خدا کنه اونا هم بیان جمع ما جمع بشه بعدش جونم برات بگه که تواین تعطیلات اساتید گرانقدر به ما پیک نوروزی دادن تا حلش کنیم خیلی درسا سخت شدن خدا به من و بابایی کمک کنه البته بابایی بیشتر تو فشاره وقتش کمتره

کلی خونه تکونی دارم به مادر جون کمک کردم دیشب عزیزجون هم تقاضای کمک از بنده رو فرمودند که به عزیز هم باید کمک کنم بعدش خونه خودمون کلی کار دارم از اونجا که من عجولم چمدون مسافرت رو یک هفته مونده جمع میکنم بعدش باید سبزه عید خیس بدم یه خرید کوچولو برا عسلیم دارم وایییییییییییییییی چقدر سرم شلوغهههههههههههههه

راستی بابایی دیروز یه لپ تاپ برام خریده الان یک سال بود که به خاطر درسم احتیاج داشتم و جور نمیشد ولی دیروز بابایی یه دفعه ای با لپ تاپ اومد کلی تعجب کردم و البته خوشحال شدم ولی از دل نه زیاد از ترم چهار به بعد بیشتر لازم بود و الان تو این شرایط نباید می خرید یه خورده زدم تو ذوقش ولی باید خیلی کار کنم با لپتاپم که از شرمندگی بابایی در یبام ولی اگوریتم ها خیلی سختن هر دفه میخونمشون برام باز تر میشن ولی الان دو ماهه که کتاب رو شروع کردم هنوز رو فصل اولم خدایا فکرمو باز کن تا این الگوریتما رو قورت بدم شرط بابایی برا ادامه درسام تموم کردن این کتاب الگوریتمه وگرنه میگه حتی اگه دکترات هم بگیری باز میشی یه خانم دکتر بیسواد میگه دانشگاه همه چیزو یاد نمیده خودت باید بری دنبالش  این تازه اولین کتاب معرفی شده توسط بابایی هست میگه هنوز کلی کتابه که باید بخونمشون کلی برام نسخه پیچیده خدا به دادم برسه

الان دیگه بیدار شدی و با یک جیغ منو صدا زدی باید برم برات صبونه درست کنم فعلا خدا حافظ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان حدیث
21 اسفند 92 23:28
سلام زهره خانم ممنون که به ما سر زدین امیدوارم از این به بعد دوستای خوبی برای همدیگه باشیم . از طرف من این زهرا خانم خوشگل را ببوس. مشهد رفتین التماس دعا
زهره مامانی زهرا
پاسخ
SALAM KHAHAR JONI AZ SHOMA HAM MANONAM KE DAVAT MA RO PAZIROFTIN BA EFTEKHAR LINKETON KARDAM BASHE HATMAN ENSHALAH GHESMATE SHOMA HAM BESHE
مامانی
24 اسفند 92 18:52
پیشاپیش عید مبارک زیارت قبول و آرزوی موفقیت
زهره مامانی زهرا
پاسخ
ممنونم
ننه علي
6 فروردین 93 20:02
سلام ماماني هنوز مهمان آقايي... سال نوت مبارك
زهره مامانی زهرا
پاسخ
سلام ممنونم تازه رسیدم
مامانی
8 فروردین 93 14:32
رسیدن بخیر