زهرا جونمزهرا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

کودکانه های کودک من

هورا هورا زهرا 2/5 ساله شد

1392/11/19 17:40
225 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسل امروز 30 امین ماه زندگیت تمام شده و وارد 31 مین ماه زندگیت شدی عمرم الهی 120 ساله شی امروز اشکت رو در آوردم گلم اما چاره نداشتم رفتیم آزمایشگاه تا ازت خون بگیرن ولی آزمایشگاه رو سر پرسنلش خراب کردی بنده خداها کلی نازت رو کشیدن بعد ازمایش هم بهت یه گل سر یادگاری دادن بعدش بابایی هم  برات پسته خرید برگشتن رفتیم خونه زن عمو مینا ناهار پیش حلمایی بودیم  کلی ذوق کردی حلما رو دیدی خدا کنه که ازمایشت مشکل نداشته و کم خونیت بر طرف شده باشه فک کنم باباجی اینا فردا یا پس فردا برگردن کلی کار داریم از شیرین زبونیات بگم هر چی بگم کمه میگیم عسل بابا دختر بابا جیگر بابا میگی نه نه اروم میگی دخترهههههههه بابااااااااااااااااااا عسسسسسسسسسسسسسسسل بابااااااااااااااااااا   اگه غذای سر سفره تموم  بشه با تعجب میگی حالا رو به هر کی که نشسته باشه میکنی میگی همه رو حوردیییییی خیلی چیزا میگی حالا یادم نیست  تو پست های بعدی برات مینویسم .

کچلم کردی الان رو زمین نشستم لپتاب رو پامه گیر دادی باهات خاله بازی کنم با یه دست دارم تایپ میکنم با یه دست دارم به بچه هات{میو و هاپو و خرسی}غذا میدم  جدیدا خیلی بد اخلاق شدی الکی نق میزنی کلا رو اعصابی بعضی وقتا عصبانی میشم سرت داد میزنم یا به قول خودت مامانی دعبا بعدش پشیمون میشم کلی منتت رو میکشم عذاب وجدان میگیرم خدایا صبرم رو زیاد کن
تازه کلاسای دانشگاهه شروع شده شاید این هفته نرم از هفته بعد باید تو رو بزارم پیش مادرجون خدا به مامانم هم صبر بده فعلا باید برم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)