زهرا جونمزهرا جونم، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

کودکانه های کودک من

حال و هوای این روزای زهرایی

1392/2/17 12:07
171 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام قند عسلم تو این ماه سرمای سختی خورده بودی منم بردمت پیش دکترت و کلی دارو برات گرفتم تازه آقای دکتر گفته این ماه باید جی جی رو ازت بگیرم چند بار سعی کردم ولی تو خیلی پافشاری میکنی همین دیشب از ساعت 2 صبح تا 5 صبح جی جی دهنت بود دیگه کلافه شده بودم جی جی رو گرفتم گریت در اومد گذاشتمت رو پام تا 7 نیم صبح نق نق کردی بعد دوباره بهت دادم گرفتی خوابیدی نمیدونم چکار کنم بعضی ها میگن تلخک بگیر بزن دیروز اداره بهداشت بودم گفتن سیر خام بزن بدش میاد حالا از کجا خبر دارن که شما تو هفت ماهگی وقتی بابایی داشت با پلوش سیر میخورد تو هم سیر خوردی فکر کن بچه هفت ماهه سیر بخوره میترسم تلخک هک بزنم بعدش شما بخورین فعلا که موندم خانم بهداشته گفته اضافه وزن داری آقای دکتر هم همین حرف رو زده بود فعلا که هروز شما رو میبرم پارک باز عکساشو میزارم وقتی سوار تاب میشی کس دیگه ای رو نمیزاری سوار بشه سوار سرسره هم میکنمت ترافیک ایجاد میکنی دیروز هم سه چرخه یه دختره رو میخواستی خیلی بامزه ای حرف هم که نمیزنی کل فرهنگ لغت شما دو سه کلمست نع نع نی

باز میام مینویسم برات

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)